четвер, 21 травня 2020 р.


УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЧИТАННЯ

Тема. Як розповідати про мандрівки
🔺ДЛЯ РОБОТИ   ПІДГОТУЙ:
* ручку, олівці;
* друкований зошит з розвитку зв'язного мовлення, або робочий зошит з української мови.
➥ 1 КРОК
1. Розгорни зошит з розвитку зв'язного мовлення на с.30:
- прочитай тему уроку;
- підбери близькі за значенням (синоніми) до слова "мандрівка";
Подорож — переміщення якоюсь певною територією з метою її вивчення, а також із загальноосвітньою, пізнавальною, спортивною цілями.
➥ 2 КРОК
1. Виконай завд.1 - подумки склади пазл, та впиши в потрібні місця відповідні літери, прочитай назву міста до якого здійснили подорож учні 2 класу.
(УЖГОРОД)

➥ 3 КРОК
1. Розглянь тревелбук, який зробили діти після подорожі. Чим вона запам'яталась дітям? (завд.2)
Тревелбук – це такий собі звіт про мандрівку.Travel book (тревел-бук з англ. travel – подорож, book - книга) – дорожній блокнот, або просто книга нотаток мандрівника – записані думки, враження про мандрівку, фотографії, малюнки, вклеєні квитки, різні дрібнички.....
➥ 4 КРОК
1. Здійсни віртуальну мандрівку містом Ужгород.
У́жгород — місто на річці Уж, адміністративний центр Закарпатської області та Ужгородського району. Розташоване за 811 км від Києва, на кордоні зі Словаччиною. Місто біля підніжжя Карпат є найменшим обласним центром країни, проте має багату й давню історію.
ЗАЛІЗНИЧНИЙ ВОКЗАЛ УЖГОРОДА
УЖГОРОДСЬКИЙ ЗАМОК
ЦВІТІННЯ САКУРИ
➥ 5 КРОК
1. Виконай завд.3 с.30 (або запиши правильну відповідь у звичайний зошит)
2. Перевір свою відповідь.
➥ 6 КРОК
➥ 7 КРОК
1. Пофантазуй:
- куди б тобі хотілося помандрувати?
- з ким ти б вирушив у подорож?
- що цікавого хотілося б побачити.
2. Виконай завд.4 або запиши оповідку у звичайний зошит.
Використай такий план роботи:
- запиши оповідку на чернетці;
- прочитай свій твір;
- виправ допущені помилки, заміни речення, які тобі не подобаються;
- перепиши свою розповідь у зошит;
- сфотографуй та надішли мені на вайбер.
➥ 8 КРОК
1. Оціни свою роботу на уроці.



Немає коментарів:

Дописати коментар