
Тема. Порядок дій.

* підручник та зошит;
* ручку, лінійку, олівці.
➥1 КРОК
1.Переглянь відео, пригадай матеріал, який ми раніше вивчали.
2. Виконай інтерактивну вправу за вже вивченим алгоритмом.
➥2 КРОК
1.Розгорни зошит, напиши 27 березня Дистанційна робота2.Запиши у зошити та знайди значення виразів зі змінною.
( Якщо р= 8, то 27 - р = 27-8=.....)
1. Ознайомся з правилом
2. Розгорни підручник на с.103, виконай письмово №6 та №7, застосовуючи правило.
3. Прочитай проблемне запитання, поміркуй над відповіддю до нього. Перевір, чи хтось із дорослих знає правильну відповідь.
➥4 КРОК
1. Пригадай таблицю множення числа 2.
2. Переглянь відео та допоможи його головному героєві.
Немає коментарів:
Дописати коментар